bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶
بازارنیوز گزارش می‌دهد؛
در هفته‌ای که گذشت، بازار طلا همچون هفته‌های قبل با رکود همراه بوده و در کنار آن بازار ارز هم با اندکی افزایش قیمت دلار در غیر رسمی مواجه بوده است.

پادکست| تحلیل بازار طلا و ارز در هفته دوم شهریور/ روند بازار‌ها در هفته آینده چگونه است؟

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ بازار ارز در هفته دوم شهریور ماه شاهد رشد بسیار اندکی در نرخ غیر رسمی ارز بود. در این هفته قیمت هر دلار آمریکا در بازار غیررسمی، از عدد ۴۹ تا ۴۹ هزار و ۲۰۰ به رقم ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان رسید. اگرچه برخی از کارشناسان اقتصادی این مقدار نوسان در بازار ارز را امری طبیعی می‌دانند.


رونمایی از «سند سپتامبر» توسط حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه کشورمان، نامه بانک مرکزی برای محاسبه نرخ تسعیر خوراک و محصولات پالایشی و پتروشیمی بر اساس مرکز مبادله و همچنین ادعای خبرگزاری بلومبرگ مبنی بر افزایش ۵۴ درصدی صادرات نفت ایران از ابتدای سال ۲۰۲۳ از جمله اخبار موثر بر بازار ارز در این هفته بودند.


بازار طلا و سکه هم در هفته دوم شهریور ماه هم به مانند هفته‌های قبل روندی رکوردی داشت.


«جواد فلاحیان» کارشناس اقتصادی و همچنین «نادر بذرافشان» اتحادیه طلاو جواهر تهران در گفتگو با بازارنیوز به تشریح ابعاد وضعیت بازار‌های طلا و ارز در هفته دوم شهریور ماه پرداختند. جزئیات تحلیل این کارشناس‌های اقتصادی را در پادکست زیر بشنوید.



پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: